عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستت دارم عشق من

 

وقتی از احساسم مینویسم

 

چه خوب چه بد

 

آن چیزی که از وجودم سرچشمه میگیرد

 

یا از تفکرم

 

و از عشق تو

 

احساس خوبی که داشتن تو به من ارزانی میدارد

 

همه آن چیزهایی که از دلم بر میخیزد

 

مینویسم

 

باز به تو میرسم

 

همه مهرم را درسبدی از گل و مهر تقدیم تو میکنم

 

همه نو شته هایم تقدیم تو باد

 

اگر چه گویا نمی تواند باشد

 

از من بپذیر

 

انگار میخواهم این دنیای پاکی

 

عاری از هر گونه آلودگی باشد

 

با تو به جایی میرسم

 

که جز زیبایی چیز دیگری در انجا نمیبینم

 

این تمام عشق من است

 

که دل نوشته هایم تقدیم تو میکنم

دوستت دارم عشق من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 15:20 | |